Service og support
Vi tilbyder individuelt tilpassede servicekontrakter, hvor vi tager helt eller delvist ansvar for jeres AV udstyr
Servicekontrakter tilpasset jeres behov
Vi tilbyder individuelt tilpassede servicekontrakter, hvor vi tager helt eller delvist ansvar for jeres AV udstyr, f.eks. videokonference, skærme, projektorer, lydsystemer, rumstyring mm.
Vores serviceaftaler opbygges individuelt i samarbejde med jer og med differentierede satser alt efter produktkategori, risikoprofil, service- og garantiniveau.
Hvorfor investere i en servicekontrakt?
- Regelmæssig service på udstyret, så det altid er funktionsdygtigt.
- Forudsigelige omkostninger ved tegning af en fuld servicekontrakt på vigtige dele af udstyret.
- Tryghed og mindre besvær, da du blot kontakter os ved nedbrud og vi tager os af fejlfinding og udbedring.
Kontakt os
Vi reagerer med det samme.
Support
Når du indleder et samarbejde med os, sørger vi for at kontakten foregår så nemt og direkte som muligt. Derfor kan du altid komme i kontakt med os på telefon +45 7023 9050.
Alsidig support og vedligeholdelse af videokonferenceudstyr kræver kendskab til mange forskellige fabrikater og typer af systemer. Derfor gør vores mange års erfaring os til den perfekte partner, hvis dit udstyr altid skal fungere optimalt
- Vore konsulenters store viden og alsidige kompetencer sikrer dig den bedste løsning fra design til installation.
- Installation, support og service udføres af vores egne erfarne teknikere.
- Ressourcer in-house betyder, at så vi kan komme dig til undsætning hurtigst muligt, når teknikken svigter.
Hvordan leverer vi den bedste support?
Det vigtigste er at vælge en løsning, der passer til jeres behov. Hvis møderne afholdes i mindre rum, kan et kompakt system med en alt-i-en løsning være tilstrækkeligt. Til større mødelokaler eller auditorier kræves der ofte flere mikrofoner, eksterne højttalere og professionelle kameraer for at sikre optimal lyd- og billedkvalitet.